.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در تب و تاب سفر دکتر محسن رضایی
رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان مازندران گفت: تمهیدات لازم برای سفر دکتر محسن رضایی به استان مازندران انجام شده است.
مازندران در تب و تاب سفر دکتر محسن رضایی

رئیس ستاد انتخابات محسن رضایی در استان مازندران گفت: تمهیدات لازم برای سفر دکتر محسن رضایی به استان مازندران انجام شده است.

دکتر غلامعلی رنجبر در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز افزود: تمهیدات لازم برای سفر دکتر رضایی و برگزاری همایش انتخاباتی ایشان انجام شده است .
وی اظهار داشت: حضور دکتر رضایی در استان مازندران می تواند باعث ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی شود.
دکتر رنجبر گفت: دکتر محسن رضایی در همایش انتخاباتی خود که در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود ناگفته ها و حرف های تازه ای را بیان خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان استانداری و ستاد انتخابات استان مازندارن ، شورای تامین ،ناحیه انتظامی و فرمانداری های استان مازندران برای برگزاری مطلوب سفر دکتر رضایی تاکنون همکاری صمیمانه ای را با این ستاد داشته و من به نوبه خود از آنان تشکر می کنم.

در ادامه مسئول ستاد استقبال دکتر محسن رضایی به مازندران نیز گفت: مقدمات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن سفر دکتر رضایی به مازندران انجام شده است.
دکتر عباس روشن بخش با دعوت از مردم استان مازندران افزود: مسلما مهمان نوازی مردم مازندران بر کسی پوشیده نیست و انتظار می رود همچون گذشته شاهد استقبال خوبی از دکتر رضایی باشیم.

وی با اشاره با تشکیل کمیته های مختلف در ستاد استقبال تصریح کرد: با حضور دکتر رضایی در عرصه انتخابات افقی روشن در عرصه سیاسی کشور ترسیم شده است که می تواند نویدبخش دوران تازه ای در توسعه ایران اسلامی باشد.
گفتنی است همایش انتخاباتی دکتر محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز دوشنبه مورخه 88/3/4 ساعت 6 عصر در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 2 خرداد 1388
دکتر محسن رضایی در امتداد سوم خرداد جبهه ها تا 22 خرداد 88 حماسه ها ...
که میراث خویش را بدارید دوست ........که گنجی زپیشینیان اندراوست
بیاد روزهای حماسه و ایثار ، بیاد آنانی که در خط مقدم دفاع مقدس تاریخ ایران را زرین نمودند . بیاد مجاهدتها و تلاش خستگی ناپذیر رزمندگان و بیاد راست قامتان تاریخ ، شهدا و جانبازان ...
آری امتداد رزمندگی ، سازندگی است . سازندگی ایرانی آباد و آزاد و سربلند . در این راستا قدرشناس رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس باشیم و اعتماد نماییم کسانی که توان و مدیریت روزهای رزمندگی را داشتند قطعا از عهده مدیریت سازندگی ایران عزیز اسلامی را خواهند داشت . امروز حضور یادگاران دفاع مقدس را در عرصه انتخابات ارج می نهیم و حضور سرخ ایشان را در سرزمین لاله های مازندران گرامی میداریم . با تشکر – جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دهم از مازندران و شهرستان تاریخی و سرافراز ساری
محمد رحمانی 3 خرداد 1388
بسمه تعالی
یاد و خاطره دلاورمندان 8 سال دفاع مقدس در سالروز ازاد سازی خرمشهر عزیز گرامی باد.
خبر رسیدن دکتر محسن رضایی یا به تعبیر حضرت امام "اقا محسن" به مازندران سرسبز ، رشادتهای شهیدان و رزمندگان والا مقام در دفاع پیروزمندانه را یاد اور می سازد . حق است به استقبال این مدیر دوران دفاع مقدس و سازندگی و معمار بزرگ اقتصاد در مازندران برویم.
به امید دیدار شما هم استانی های عزیز
محمد رحمانی
مدرس دانشگاه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.